• Bu bilgi paylaşım bahis forum sitesinde T.C.K. 7258 sayılı kanunun 5. Maddesi gereğince kesinlikle yasadışı bahis oynatılmasına izin verilmemektedir. Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre üyeler yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.

    Skype üzerinden sizlerle bahislokal forum adına reklam için iletişime geçtiğini iddia eden şahıslara itibar etmeyiniz, dolandırıcılık faaliyetlerine karşı dikkatli olunuz. Forum ile güvenli iletişime geçmek için buraya tıklayınız.

Flaş Haber Maçlar seyircisiz oynanmaya devam edecek.

FastGhost

Üye
Onaylı
26 Şub 2019
12,665
10,391
Gezi Parkı
5e70eaabc8c3731500b2bffa.jpg


Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Başkanı Nihat Özdemir, liglerde maçlara nisan ayı sonuna kadar seyircisiz olarak devam edileceğini açıkladı.


Özdemir, TFF 1. Başkan Vekili Servet Yardımcı ile birlikte Riva'daki Hasan Doğan Milli Takımlar Kamp ve Eğitim Tesisleri'nde basın toplantısı düzenledi.


Yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle tüm dünyada önlemlerin alındığını belirten Nihat Özdemir, "Hepimizin bildiği gibi bütün dünya ve Türkiye'de çok hareketli zamanlar geçiriyoruz. Her dakika durum değişebilir. Aklı başında çok iyi planlama yapan bir Sağlık Bakanı'mız ve Bilim Kurulu'muz var. Devamlı olarak irtibat halindeyiz. Aldığımız karar müşterek. Danışıklı olarak aldığımız kararlar Türkiye'mizi ilgilendiriyor. En önce gelen Türkiye. Her şeyin planlaması yapıldı. Liglerin seyircisiz oynanması ile ilgili şu an gündemimizde değişiklik yok. Karar aynen devam etmektedir. Karşılaşmalar nisan ayı sonuna kadar seyircisiz olarak devam edecek." ifadelerini kullandı.



Koronavirüs salgını nedeniyle tüm ülkelerin UEFA ile video konferans yoluyla görüştüğünü belirten Nihat Özdemir, "55 ülkenin federasyonlarının temsilcileri toplantıda yer aldı. UEFA Başkanı Aleksander Ceferin, EURO 2020, UEFA Şampiyonlar Ligi ve UEFA Avrupa Ligi finallerinin takvimi konusunda bize sunum yaptı. Sunumun ana maddesi, EURO 2020'nin bir yıl ertelenmesiydi. Yaşanan koronavirüs olayının etkisiyle 2020 Avrupa Şampiyonası, 11 Haziran-11 Temmuz 2021'e ertelendi. Biz de TFF olarak bu karara destek verdik." diye konuştu.


UEFA'nın bu ay sonunda milli takımların yapacağı hazırlık maçlarının tarihiyle ilgili de değişikliğe gittiğini anlatan Özdemir, "UEFA'ya bağlı ülkelerin milli takımlarının mart ayı sonunda 2 hazırlık maçı vardı. Bütün maçların haziran ayında oynanması kararı alındı." ifadelerini kullandı.


İstanbul'da oynanacak 2020 UEFA Şampiyonlar Ligi ve Polonya'nın ev sahipliği yapacağı UEFA Avrupa Ligi final maçları için UEFA'nın çalışma grubu oluşturduğunun altını çizen Nihat Özdemir, "Final maçları için çeşitli senaryolar var. Takvimi çalışma grubu belirleyecek. Şartların iyi gitmesi halinde UEFA Şampiyonlar Ligi ve UEFA Avrupa Ligi final maçlarının haziran ayı sonuna kadar oynanması planlanmaktadır." değerlendirmesinde bulundu.
 

ravis44

Üye
Onaylı
6 Kas 2018
9,471
6,540
Tüm dünyada duran futbol faaliyetleri bizde dewamke.
Tabi malum satış pazarlama amaç yayıncı kuruluş. Geçen hafta derbiyi 166 ülke izledi sonuç rezil olduk. Diğer tarafta İddaa faaliyetleri ve Demirören i kurtarma çabası.
Yere batsın rant kavganız
 

ravis44

Üye
Onaylı
6 Kas 2018
9,471
6,540
Yazık o sağlık bakanına ki adamın gözleri kan çanağı olmuşken birileri rant pesinde
 

Emana22

Tipster
Onaylı
13 Kas 2018
19,480
24,073
Yazık o sağlık bakanına ki adamın gözleri kan çanağı olmuşken birileri rant pesinde
Ya iyi hos da yayıncı kurulus zarar ederken bi de ustune iptal edemezler bugun bein sport turkiyeden cekilsin cok degil 2 aya butun kulupler iflas bayrağını ceker. Simdi diyeceksin saglıktan onemli mi? Ebe kardesim biz hayvanmıyız? Her gun ise gidiyoruz metrobuse biniyoruz metro ile yolcukuk yapıyoruz bu millet hayvan mı futbolcu 2 saat top oynamaya isyan edecek 3 cocuk babası ay sonunu zor getiren adam her gun tekrar isine gidecek yok daha neler cıksın oynasılar drve yuku ile para alan falcao daha 5 gun once 40 kişi ile evinde parti veren muslera rahatsızmıs bu durumdan a ziktir ordan... S ergenin dedigi gbi yabancılar oynamak istemiyorlarsa gitsinler ulkelerine ordaki durum burdakinin 20 katı
 

ravis44

Üye
Onaylı
6 Kas 2018
9,471
6,540
Ya iyi hos da yayıncı kurulus zarar ederken bi de ustune iptal edemezler bugun bein sport turkiyeden cekilsin cok degil 2 aya butun kulupler iflas bayrağını ceker. Simdi diyeceksin saglıktan onemli mi? Ebe kardesim biz hayvanmıyız? Her gun ise gidiyoruz metrobuse biniyoruz metro ile yolcukuk yapıyoruz bu millet hayvan mı futbolcu 2 saat top oynamaya isyan edecek 3 cocuk babası ay sonunu zor getiren adam her gun tekrar isine gidecek yok daha neler cıksın oynasılar drve yuku ile para alan falcao daha 5 gun once 40 kişi ile evinde parti veren muslera rahatsızmıs bu durumdan a ziktir ordan... S ergenin dedigi gbi yabancılar oynamak istemiyorlarsa gitsinler ulkelerine ordaki durum burdakinin 20 katı
Aga seyri kalmıyor seyri. Yani tam ateşli heyecanlı döneme girmişken devam edilmemeliydi. Yayıncı kuruluş için olduğu çok açık ve net diğer bir husus da zaten iddaa . Hal böyleyken seyir zevki yokken kime ne satabilirsin. 166 ülkede izlendi sen o maçı Danimarka da evinde izliyor olsan bir daha Gs - Bjk maçı izlemezsin bir daha TR Ligi izlemezsin
 

Aydin2121

Üye
Onaylı
2 Kas 2018
12,523
5,677
Diyarbakır
Ya iyi hos da yayıncı kurulus zarar ederken bi de ustune iptal edemezler bugun bein sport turkiyeden cekilsin cok degil 2 aya butun kulupler iflas bayrağını ceker. Simdi diyeceksin saglıktan onemli mi? Ebe kardesim biz hayvanmıyız? Her gun ise gidiyoruz metrobuse biniyoruz metro ile yolcukuk yapıyoruz bu millet hayvan mı futbolcu 2 saat top oynamaya isyan edecek 3 cocuk babası ay sonunu zor getiren adam her gun tekrar isine gidecek yok daha neler cıksın oynasılar drve yuku ile para alan falcao daha 5 gun once 40 kişi ile evinde parti veren muslera rahatsızmıs bu durumdan a ziktir ordan... S ergenin dedigi gbi yabancılar oynamak istemiyorlarsa gitsinler ulkelerine ordaki durum burdakinin 20 katı
Çok güzel konuştun kral sırf rakipleri ile kendi sahasında Galatasaray oynuyor diye fatih terim çıkıp kupayı kime veriyorsanız verin edebiyatını yapmasın gecensede var kayıtları deniyordu playf of zamanında fatih terim diyordu konuşacaklarım var 2sinede şampiyonluk geldi kimse konuşmadı yani amaç kupa şampiyonluk o lafıda ediyor olmayacağını biliyor diye yoksa şampiyon Trabzonspor olarak ilay etseydiler dünyayı yikardi fatih terim ve yoneticileri bunları geçmişini kirli pazarliklarini herşeyi biliyoruz biz kimse hikaye anlatmasin
 

FastGhost

Üye
Onaylı
26 Şub 2019
12,665
10,391
Gezi Parkı
Aga seyri kalmıyor seyri. Yani tam ateşli heyecanlı döneme girmişken devam edilmemeliydi. Yayıncı kuruluş için olduğu çok açık ve net diğer bir husus da zaten iddaa . Hal böyleyken seyir zevki yokken kime ne satabilirsin. 166 ülkede izlendi sen o maçı Danimarka da evinde izliyor olsan bir daha Gs - Bjk maçı izlemezsin bir daha TR Ligi izlemezsin
yahu sanki maça gidiyordun seyri kalmıyormuş boşversene :D
 

Emana22

Tipster
Onaylı
13 Kas 2018
19,480
24,073
Aga seyri kalmıyor seyri. Yani tam ateşli heyecanlı döneme girmişken devam edilmemeliydi. Yayıncı kuruluş için olduğu çok açık ve net diğer bir husus da zaten iddaa . Hal böyleyken seyir zevki yokken kime ne satabilirsin. 166 ülkede izlendi sen o maçı Danimarka da evinde izliyor olsan bir daha Gs - Bjk maçı izlemezsin bir daha TR Ligi izlemezsin
Taraftar icin soylemedim oyuncu ve yönetici icim soyledim bence de seyri yok gerci taraftar olunca da seyri yoktu turkşye ligi izleyeceğime youtubeye usl yazar suni cimde atlanta2 takımını izlerim daha iyi
 

Emana22

Tipster
Onaylı
13 Kas 2018
19,480
24,073
Çok güzel konuştun kral sırf rakipleri ile kendi sahasında Galatasaray oynuyor diye fatih terim çıkıp kupayı kime veriyorsanız verin edebiyatını yapmasın gecensede var kayıtları deniyordu playf of zamanında fatih terim diyordu konuşacaklarım var 2sinede şampiyonluk geldi kimse konuşmadı yani amaç kupa şampiyonluk o lafıda ediyor olmayacağını biliyor diye yoksa şampiyon Trabzonspor olarak ilay etseydiler dünyayı yikardi fatih terim ve yoneticileri bunları geçmişini kirli pazarliklarini herşeyi biliyoruz biz kimse hikaye anlatmasin
Kral herkes kendi menfaatine konusur bursa da terörist diye samsunun cocugu diyarbakırlı adnanı tasladılar sonra diyarbakırda ki macta diyarbakır halkı biz bunu unutmadık diyince ligden aldılar bu işler böyle nereye bakarsan onu gorursun obi mikel lig iptal edilmeli guvende degiliz dedi takımı 10 sene sonra sampiyonluga oynuuor tak sozlesme fesig oldu hatta sunu da soylim ts baskanı maske ile raportaj verip sıkıntı yok dedi daha ne olsun :)
 

fenerist1907

Üye
Onaylı
13 Şub 2020
468
165
ne kadar bahis bağımlısı olsam da bana kalırsa maçlar iptal edilmeli dünyadaki gibi. sağlık her şeyden önemli
 

ravis44

Üye
Onaylı
6 Kas 2018
9,471
6,540
@emana22 geçen sofascore da takildim bi ara ters toteme gittim. Hangi maça oynadıysam sohbete girip tersini söyledim. iy 0.5 demişim maça girip sohbette iy gol yok yazdım , başka maça beraberlikte iade oynadım sohbete girip deplasman bankodur yazdım. Bu şekilde 4 5 maç yorumu yaptım en sonunda adamlar whatsapp grubu kur demez mi :) Bi de cümlelerimi görecen ben majör bilmem Nepal benim ligimdir , Oman Ligi benden sorulur falan adamlar da inandı 1 ay ters bahis vercem whatsapda sonra ücretli üyelik yapacak birşey yok :)
 

Emana22

Tipster
Onaylı
13 Kas 2018
19,480
24,073
@emana22 geçen sofascore da takildim bi ara ters toteme gittim. Hangi maça oynadıysam sohbete girip tersini söyledim. iy 0.5 demişim maça girip sohbette iy gol yok yazdım , başka maça beraberlikte iade oynadım sohbete girip deplasman bankodur yazdım. Bu şekilde 4 5 maç yorumu yaptım en sonunda adamlar whatsapp grubu kur demez mi :) Bi de cümlelerimi görecen ben majör bilmem Nepal benim ligimdir , Oman Ligi benden sorulur falan adamlar da inandı 1 ay ters bahis vercem whatsapda sonra ücretli üyelik yapacak birşey yok :)
Hahaj nepal benim ligim ne la nepal li adam bunu söylemeye cesaret edemezken bu ne yurek yigidim seni tanımak isterim
 

ravis44

Üye
Onaylı
6 Kas 2018
9,471
6,540
Hahaj nepal benim ligim ne la nepal li adam bunu söylemeye cesaret edemezken bu ne yurek yigidim seni tanımak isterim
Bilmiyorlar li 400 lük olmuşum :) Rusya Bahar kupası vardı yani hali sahanin yarım tık üstü gol sayıları gol çıkmaz dedim zaten ortam bi sessizliğe büründü çıkmadı da :) halbuki 100 lük oldum o maçta gole girerek adam halen yazıyor whatsap da ne oynayalım diye sili 0.5 alt dedim ki yakamı bıraka o da geldi :)
 

Emana22

Tipster
Onaylı
13 Kas 2018
19,480
24,073
Bilmiyorlar li 400 lük olmuşum :) Rusya Bahar kupası vardı yani hali sahanin yarım tık üstü gol sayıları gol çıkmaz dedim zaten ortam bi sessizliğe büründü çıkmadı da :) halbuki 100 lük oldum o maçta gole girerek adam halen yazıyor whatsap da ne oynayalım diye sili 0.5 alt dedim ki yakamı bıraka o da geldi :)
Valla ben boyumun olcusunu aldım bu programda bahis alınmaz ama benim anlamadığım sen akıllı adamsın boyle hataya nasıl dustun :)
 

ravis44

Üye
Onaylı
6 Kas 2018
9,471
6,540
Valla ben boyumun olcusunu aldım bu programda bahis alınmaz ama benim anlamadığım sen akıllı adamsın boyle hataya nasıl dustun :)
Ben normalde flashscore da olmayan maça oynamam bi arkadaşım var bu liglerin hastası rus bahar kupası, myanmar , bahreyn 4.lig falan bunların delisi bi kaç gün takıldım onla virüs gibi bulaştı
 

1.000 TL Ödüllü Sanal Tahmin Etkinliği

Etkinlik
Bahispub
Sport
Futbol
Season
2020/2021
  1. 1020.00
    Doğru Tahmin: 102 out of 167
  2. 940.00
    Doğru Tahmin: 94 out of 167
  3. 900.00
    Doğru Tahmin: 90 out of 167
  4. 900.00
    Doğru Tahmin: 90 out of 167
  5. 860.00
    Doğru Tahmin: 86 out of 167
  6. 850.00
    Doğru Tahmin: 85 out of 167
  7. 840.00
    Doğru Tahmin: 84 out of 167
  8. 820.00
    Doğru Tahmin: 82 out of 167
  9. 750.00
    Doğru Tahmin: 75 out of 167
  10. 700.00
    Doğru Tahmin: 70 out of 167

Kullanıcı Bul

Üst