• Bu bilgi paylaşım bahis forum sitesinde T.C.K. 7258 sayılı kanunun 5. Maddesi gereğince kesinlikle yasadışı bahis oynatılmasına izin verilmemektedir. Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre üyeler yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.

Futbol Galatasaray vs Fenerbahçe Sohbet Alanı

EN BEĞENİLEN 1 YANIT

Ozzys 

Üye
T.C. Onaylı
30 Oca 2019
3,065
1,531
Bence maçta fenerbahçe 3-5-10 adım öndedir.Derbi maçlarında tabiki 3 ihtimallidir her sonuca açıktır.Ama şu ana kadar oynanan futbola bakarsak fenerin her türlü tokatlaması lazım.Galatasaray hala bir takım olamadı.Şu fenerin yaptığı transferlerin 1 tanesini keşke Galatasaray yapsaydıda güzel bir futbol izlettirseydi.Galatasaray kazanabilir mi tabiki kazanabilir ama.Çok zor maç gs için.
 

ravis44 

Üye
T.C. Onaylı
6 Kas 2018
5,296
3,379
Formsuz olunsa da kadro kalitesi Gs nin tartışılmaz rakibine göre bir çok mevkiide kalite olarak çok önde. Kruse mevkisi dışında. ikisinin de stoperler formsuz, bekler etkisiz. Ortaya ya kupa maçındaki gibi 4 3 lük falan bi maç çıkacak ya da son zamanlardako gibi 1 1 , 0 0 veya 1 0 gibi bir sonuç. Gs nin kaybetmeyecegini düşünüyorum kazanması da psikolojik etkenlere bağlı. Son yıllarda kazanamadık ama Josef in golüyle yenildiğimiz maç dahil son 4 5 maçın hakimiydik. Psikolojik etkenlerden etkilenmezsek kazanırız
 

Ozzys 

Üye
T.C. Onaylı
30 Oca 2019
3,065
1,531
Formsuz olunsa da kadro kalitesi Gs nin tartışılmaz rakibine göre bir çok mevkiide kalite olarak çok önde. Kruse mevkisi dışında. ikisinin de stoperler formsuz, bekler etkisiz. Ortaya ya kupa maçındaki gibi 4 3 lük falan bi maç çıkacak ya da son zamanlardako gibi 1 1 , 0 0 veya 1 0 gibi bir sonuç. Gs nin kaybetmeyecegini düşünüyorum kazanması da psikolojik etkenlere bağlı. Son yıllarda kazanamadık ama Josef in golüyle yenildiğimiz maç dahil son 4 5 maçın hakimiydik. Psikolojik etkenlerden etkilenmezsek kazanırız
Hocam yapma ya bak ben Trabzonsporluyum.Ama bu fenerin vedar muriqi Ozan tufan Deniz Türüç.Luis gustavo.Oyuncuları formda hele vedatı tutacak.Çok stoper yok.Biz fb ts maçında iki hüseyini sadece murigiye kitledikte zor kurtulduk valla bu sene fb nin oynadığı topu beğeniyorum gerçekten
 

emana22 

Tipster
T.C. Onaylı
13 Kas 2018
15,195
13,669
Bence maçta fenerbahçe 3-5-10 adım öndedir.Derbi maçlarında tabiki 3 ihtimallidir her sonuca açıktır.Ama şu ana kadar oynanan futbola bakarsak fenerin her türlü tokatlaması lazım.Galatasaray hala bir takım olamadı.Şu fenerin yaptığı transferlerin 1 tanesini keşke Galatasaray yapsaydıda güzel bir futbol izlettirseydi.Galatasaray kazanabilir mi tabiki kazanabilir ama.Çok zor maç gs için.
Ya arkadas evinde anakaragucu nu altayın orasına burasına carparak yendi fb defansı tarihin en kotu defansındır emre 45 dakika oynar sol da tolga oynayacak tam 5 adam mevkisi dısında ne formdası ne kalitesi bugun eze eze yeniliriz ki ben gecen sene o berbat halde bile kazanacağız diyordum ilk defa bu kadar umutsuzum takımımdan
 

ravis44 

Üye
T.C. Onaylı
6 Kas 2018
5,296
3,379
Hocam yapma ya bak ben Trabzonsporluyum.Ama bu fenerin vedar muriqi Ozan tufan Deniz Türüç.Luis gustavo_Oyuncuları formda hele vedatı tutacak.Çok stoper yok.Biz fb ts maçında iki hüseyini sadece murigiye kitledikte zor kurtulduk valla bu sene fb nin oynadığı topu beğeniyorum gerçekten
Dostum sizin zor kurtulmanız normal Ts den bahsediyoruz 19 20 yaşındaki çocuklarla bi yere kadar gider takım. Derbi havası atmosferi farklıdır, kaldı ki siz Kadıköy de oynadınız. Ben son maçlar üzerinden konuştum. Hepsini de izledim ve son 4 5 derbinin tek hakimi Gs idi aksini iddia eden otursun izlesin maça kadar. Form geçici klas kalıcıdır. Şu hücum hattında 1 tane adam da çıksın desin ki çekinmiyorum. Ben tarafsız baksam şu hücumu görsem uykularım kaçar. Son dönemde oynanan futbol şu bu neyse derbide unutulur. Biz Uefayi aldik geldik ligde dökülen Fb bizi yenmişti. Yani kötü futbol bugüne yansımaz. Kaldı ki Alanya maçında da gördük Fener i . O kadar abartılmaması gerekiyor diye düşünüyorum
 

Ozzys 

Üye
T.C. Onaylı
30 Oca 2019
3,065
1,531
Ya arkadas evinde anakaragucu nu altayın orasına burasına carparak yendi fb defansı tarihin en kotu defansındır emre 45 dakika oynar sol da tolga oynayacak tam 5 adam mevkisi dısında ne formdası ne kalitesi bugun eze eze yeniliriz ki ben gecen sene o berbat halde bile kazanacağız diyordum ilk defa bu kadar umutsuzum takımımdan
Ts ye oynadığı topun yarısını oynasın farklı alır bu kadar net
 

Ozzys 

Üye
T.C. Onaylı
30 Oca 2019
3,065
1,531
Dostum sizin zor kurtulmanız normal Ts den bahsediyoruz 19 20 yaşındaki çocuklarla bi yere kadar gider takım. Derbi havası atmosferi farklıdır, kaldı ki siz Kadıköy de oynadınız. Ben son maçlar üzerinden konuştum. Hepsini de izledim ve son 4 5 derbinin tek hakimi Gs idi aksini iddia eden otursun izlesin maça kadar. Form geçici klas kalıcıdır. Şu hücum hattında 1 tane adam da çıksın desin ki çekinmiyorum. Ben tarafsız baksam şu hücumu görsem uykularım kaçar. Son dönemde oynanan futbol şu bu neyse derbide unutulur. Biz Uefayi aldik geldik ligde dökülen Fb bizi yenmişti. Yani kötü futbol bugüne yansımaz. Kaldı ki Alanya maçında da gördük Fener i . O kadar abartılmaması gerekiyor diye düşünüyorum
19-20 yaşında dediğin çocuklar 16 maç yenilmedi lig de hatırlatırım :)
 

ravis44 

Üye
T.C. Onaylı
6 Kas 2018
5,296
3,379
Ayrıca beni en çok rahatlatan olay Tolga Ciğerci olayıdır ve Fener o kötü olduğu sezonda bile bu kadar kötü bir defans ile gelmedi bize. En büyük handikap bu kimse bunu görmüyor.
 

Ozzys 

Üye
T.C. Onaylı
30 Oca 2019
3,065
1,531
yav oynayamaz işte Kadıköy de değil maç. Oynasa bile o defansa 2 pas yeter , kalecinin asist yaptığı bir defanstan bahsediyoruz :)
Hocam akşam bakalım ne olacak Adamları 2016 da en son 1-0 la geçmişsiniz.Ondan önce 2015 te de galibiyet yok.Ki fener her ne kadar son maçlarda defans hatası yapmış olsada hücum hattı ateş ediyor
 

ravis44 

Üye
T.C. Onaylı
6 Kas 2018
5,296
3,379
Hocam akşam bakalım ne olacak Adamları 2016 da en son 1-0 la geçmişsiniz.Ondan önce 2015 te de galibiyet yok.Ki fener her ne kadar son maçlarda defans hatası yapmış olsada hücum hattı ateş ediyor
Kardeşim ben kağıt üzerinde favori ve de net favori Gs dedim. Bunun nedenleri Fenerin defans hattı, kaç dakika oynayacağı dayanacağı belirsiz Emre , henüz 22 kişiden hazır olmayan tek isim Gustavo ve ileriye top taşıyacak ismin kanatta Tolga nin olması. Ha akşam vururuz girmez , vururuz çizgiden çıkar, direkler dövülür onu bilmem. Elmanderli kadrodan bu yana geçen sene de dahil en çok umutlu olduğum Fb derbisi bakalım futbol bu. Bize neler gösterecek
 

Ozzys 

Üye
T.C. Onaylı
30 Oca 2019
3,065
1,531
Kardeşim ben kağıt üzerinde favori ve de net favori Gs dedim. Bunun nedenleri Fenerin defans hattı, kaç dakika oynayacağı dayanacağı belirsiz Emre , henüz 22 kişiden hazır olmayan tek isim Gustavo ve ileriye top taşıyacak ismin kanatta Tolga nin olması. Ha akşam vururuz girmez , vururuz çizgiden çıkar, direkler dövülür onu bilmem. Elmanderli kadrodan bu yana geçen sene de dahil en çok umutlu olduğum Fb derbisi bakalım futbol bu. Bize neler gösterecek
Haydi bakalım iyi olan kazansın
 

Avrupa Ligleri - Şubat

Etkinlik
Ödüllü Futbol Tahmin Ligi
Sport
Futbol
Season
2019/2020
  1. 4810.00
    Doğru Tahmin: 481 out of 1,051
  2. 4480.00
    Doğru Tahmin: 448 out of 1,051
  3. 4050.00
    Doğru Tahmin: 405 out of 1,051
  4. 4010.00
    Doğru Tahmin: 401 out of 1,051
  5. 3950.00
    Doğru Tahmin: 395 out of 1,051
  6. 3870.00
    Doğru Tahmin: 387 out of 1,051
  7. 3570.00
    Doğru Tahmin: 357 out of 1,051
  8. 3550.00
    Doğru Tahmin: 355 out of 1,051
  9. 3420.00
    Doğru Tahmin: 342 out of 1,051
  10. 3380.00
    Doğru Tahmin: 338 out of 1,051
Yukarı Alt