• Bu bilgi paylaşım bahis forum sitesinde T.C.K. 7258 sayılı kanunun 5. Maddesi gereğince kesinlikle yasadışı bahis oynatılmasına izin verilmemektedir. Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre üyeler yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.

    Skype üzerinden sizlerle bahislokal forum adına reklam için iletişime geçtiğini iddia eden şahıslara itibar etmeyiniz, dolandırıcılık faaliyetlerine karşı dikkatli olunuz. Forum ile güvenli iletişime geçmek için buraya tıklayınız.

Şikayet Cosmobet1260 Liralık Bakiyeme El Koydu

  • Konuyu başlatan Emana22 
  • Başlangıç tarihi
Emana22

Emana22 

Üye
Onaylı
13 Kas 2018
18,806
20,537
6 gündür cekim yapıyordum cumartesi yine kuponum tuttu cekim verdim fakat yatmadı sorduğumdan incelemeye alındığım söylendi buraya sponsorken sıkıntı olmayacak dendi sponsorluk bitince şimdi anaparanı al bi daha gelme dediler @Dede @Bavarian
 

Ekli dosyalar

  • IMG_3070.PNG
    IMG_3070.PNG
    34.1 KB · Görüntüleme: 65
  • IMG_3071.PNG
    IMG_3071.PNG
    27.8 KB · Görüntüleme: 65

EN BEĞENİLEN 1 YANIT

Luckybet

Luckybet

Büro Destek Yetkilisi
Büro Destek
18 Kas 2018
666
419
Çekilişi başka bir firma üstlenmek istedi. Biraz şartlar değişecek ama alınan numaralar yakında açılacak etkinliğe eklenecek. Yani alınan numaralar yeni etkinliğe otomatik eklenecek.. Firma forum üyelerinin magdur olmasını istemediklerini kendilerinin üstlenebileceklerini belirttiler. Açıklıcam onu da yakında.
Merhabalar,
Bu durumda bizler yazmayı istemezdik fakat gönlümüzde elvermedi oluşan duruma. Yakın zamanda foruma özel etkinlik yapmayı planlıyorduk. Sizleri tatmin eder mi bilemiyoruz ama daha once bilet alan arkadaşların numaralarını biz yeni açacağımız etkinlikte alınmış gibi eklemek istiyoruz. Forum yönetimi ile ilgili konuda bir görüşmemiz oldu ve bu şekilde en azından mağduriyetlerin bir kısmını karşılama kararı aldık.
Sizlerinde onayı olursa bu şekilde bir girişimde bulunmak isteriz.
 
onurbey11

onurbey11

Üye
15 Eyl 2018
3,051
4,332
istanbul
6 gündür cekim yapıyordum cumartesi yine kuponum tuttu cekim verdim fakat yatmadı sorduğumdan incelemeye alındığım söylendi buraya sponsorken sıkıntı olmayacak dendi sponsorluk bitince şimdi anaparanı al bi daha gelme dediler @Dede @Bavarian

abi öncelıkle geçmıs olsun... bu sıtede sorun oldugu benım konu actıgımda bellıydı zaten ama benı magdur bırakmadı her ıkı tarafta... ben konu acarken bazı arkadaslar odeme yapılıyor sabretseydın vs vs dıye laf edıp kactı sımdıde 2-3 gundur bu tarz paylasımlar yapılıyor ben sıze uyarıda bulunmustum dınlemedınız

ama sevındım ana paranızı kurtarmıssınız sadece vakıt kaybı yasadınız orası cok kotu

saglık olsun dıyelım zaten kendılerının fişini cektiler
 
Emana22

Emana22 

Üye
Onaylı
13 Kas 2018
18,806
20,537
abi öncelıkle geçmıs olsun... bu sıtede sorun oldugu benım konu actıgımda bellıydı zaten ama benı magdur bırakmadı her ıkı tarafta... ben konu acarken bazı arkadaslar odeme yapılıyor sabretseydın vs vs dıye laf edıp kactı sımdıde 2-3 gundur bu tarz paylasımlar yapılıyor ben sıze uyarıda bulunmustum dınlemedınız

ama sevındım ana paranızı kurtarmıssınız sadece vakıt kaybı yasadınız orası cok kotu

saglık olsun dıyelım zaten kendılerının fişini cektiler
7 gün üst üste cekim yaptım sonuncu yatmadı ben bunlara para yedirmedigim icin kovuldum zaten de en güzeli @Dede nin erken önlem alması oldu şimdi bizim lokal sayesinde üye kazanıp arkayı donup gitmesin diye konu açtım lütfen duyarlı olalım artık sponsorumuz degil sonra gelip konu açmayın
 
onurbey11

onurbey11

Üye
15 Eyl 2018
3,051
4,332
istanbul
7 gün üst üste cekim yaptım sonuncu yatmadı ben bunlara para yedirmedigim icin kovuldum zaten de en güzeli @Dede nin erken önlem alması oldu şimdi bizim lokal sayesinde üye kazanıp arkayı donup gitmesin diye konu açtım lütfen duyarlı olalım artık sponsorumuz degil sonra gelip konu açmayın

benımde 3 kere ust uste cekımım olucaktı abi ya :) o gun acayıp psıkolojım gıtmıstı salı carsamba kar yapmıstım persembe bu olaydan sonra alt ust olup kar yaptıgım para gıtmıstı o derece :D ama dedıgın gıbı sagolsun dede baskan önlemı aldı bızı dınleyerek

fazla yorum yapamıyorum bu konu hakkında soylenecek cok sey var :)
 
Bahislokal

Bahislokal 

Admin
Onaylı
5 Ocak 2018
6,463
16,673
Hollanda
Twitterda kampanya yapalım ne dersiniz? 5 arkadaşını ekle paylaş çekilişle 5 kişiye 20'şer tl nakit gibi. ama minimum 100 katılım olursa cekiliş yapalım. Yapılan kahpeliği herkes görsün. Bu arada tatlı dilli *** lalesi cozucem halletcem diyordu skypeden.



screenshot.png
 
Son düzenleme:
N

Nurullah65

Üye
28 Eki 2018
2,575
838
abi öncelıkle geçmıs olsun... bu sıtede sorun oldugu benım konu actıgımda bellıydı zaten ama benı magdur bırakmadı her ıkı tarafta... ben konu acarken bazı arkadaslar odeme yapılıyor sabretseydın vs vs dıye laf edıp kactı sımdıde 2-3 gundur bu tarz paylasımlar yapılıyor ben sıze uyarıda bulunmustum dınlemedınız

ama sevındım ana paranızı kurtarmıssınız sadece vakıt kaybı yasadınız orası cok kotu

saglık olsun dıyelım zaten kendılerının fişini cektiler
dogrudur sabr etseydın dıyenlerden bırıde benım bı yerede kacmadım kendı adıma konusuyorum senın sorunun cozuldugunde gayet tesekkurlerını cosmoya sunuyordun boyle olacagını ne sen nede bız tahmın edebılırdık duruma gore hepımızde farklı yorumlar yapabılırız sadece suna cevap olsun dıye yazıyorum o zaman dedım hıc bı sıteyı tutmadım o an dogruyu soylemeye calıstım lutfen kactı falan dememelısın bence yınede saygı duyarım dusuncene ıyı forumlar
 
onurbey11

onurbey11

Üye
15 Eyl 2018
3,051
4,332
istanbul
hakkımızı aradık dıye karaktersız ılan etmişler benı ya :D

şaka gibisin cosmodestek

valla ne dıyeyım rollıng yaptık reklamınız oldu... forumda yatırım yapıp cekılıslere katıldık reklamınız oldu... cekımlerde bulunduk reklamınız oldu... sırf olmayan kural ıcın odememı yapmadınız cevrımsız bonus sartıyla ana paramı bır tuttunuz.... o gunku psıkolojımı anlatamam kar yaptıgım paraları tekrar vermıstım zaten...

sabretseydın dıyen arkadaslar merak etmesın late bet cacık bet v.s v.s bahane bulurdu onlar yınede :D

bir pislik siteden kurtulduk bence forumca bır kına yakalım beyler :D :)
 
N

Nurullah65

Üye
28 Eki 2018
2,575
838
valla hangı sıtenın sonradan ne yapacagını bılemıyoruz ama gercekten helal olsun DEDE ye onun ne yaptıgı herzaman bellı haksızlıgı gorunce hıc tavız vermıyorsun gercekten sana hem kendı adıma hemde formdakı herkes adına canı gonulden tesekkur edıyorum
 
Bahislokal

Bahislokal 

Admin
Onaylı
5 Ocak 2018
6,463
16,673
Hollanda
valla hangı sıtenın sonradan ne yapacagını bılemıyoruz ama gercekten helal olsun DEDE ye onun ne yaptıgı herzaman bellı haksızlıgı gorunce hıc tavız vermıyorsun gercekten sana hem kendı adıma hemde formdakı herkes adına canı gonulden tesekkur edıyorum
Onu öyle bırakmam. twitter kampanyası hazırlıyorum. Cebimden vericem tüm masraflarını. Bu forumun üyelerini dolandırmak ne imiş göstereceğim onlara. Hadi bizim paramızı vermeseler eyvallah ama üyelere yapılan bu durum kabul edilemez. adam normal bahis almış silmişler. diğeri kombine bahis almış late bahis demişler.
 
acarbey02400

acarbey02400 

Ver Won ver
Tipster
Onaylı
3 Ara 2018
9,541
5,459
Onu öyle bırakmam. twitter kampanyası hazırlıyorum. Cebimden vericem tüm masraflarını. Bu forumun üyelerini dolandırmak ne imiş göstereceğim onlara. Hadi bizim paramızı vermeseler eyvallah ama üyelere yapılan bu durum kabul edilemez. adam normal bahis almış silmişler. diğeri kombine bahis almış late bahis demişler.
Sana yük oluyor reis bence sağlam siteler bulup sponsorluk kurarken sağlam sitelerle yola devam edilmeli
 
Bahislokal

Bahislokal 

Admin
Onaylı
5 Ocak 2018
6,463
16,673
Hollanda
@Dede cekilis yalan oldu o zaman ☺️ ilk defa @LeadeRJacK in olmadığı yerde onun yaptığını yapacaktım olmadı
Çekilişi başka bir firma üstlenmek istedi. Biraz şartlar değişecek ama alınan numaralar yakında açılacak etkinliğe eklenecek. Yani alınan numaralar yeni etkinliğe otomatik eklenecek.. Firma forum üyelerinin magdur olmasını istemediklerini kendilerinin üstlenebileceklerini belirttiler. Açıklıcam onu da yakında.
 
Gnyckmk

Gnyckmk 

Üye
Onaylı
17 Eki 2018
1,313
451
Twitterda herkes rt yapsin arkadaslar bu sitenin serefsizligini herkes gorsun . Yatirim yapmasinlar
 

24,151

Konular

581,242

Mesajlar

12,058

Kullanıcılar

matilgan

Son Üye

Ayın Liderleri

  • Brave Heart
    1,054 bu ay mesaj attı
  • Emergency
    661 bu ay mesaj attı
  • benmet18
    605 bu ay mesaj attı
  • UPPERCUT
    593 bu ay mesaj attı
  • Lutonbaşkanı
    586 bu ay mesaj attı
Üst Alt