• Bu bilgi paylaşım bahis forum sitesinde T.C.K. 7258 sayılı kanunun 5. Maddesi gereğince kesinlikle yasadışı bahis oynatılmasına izin verilmemektedir. Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre üyeler yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.

Bahis Sitesi Şikayet Cosmobet Para Odemeyip Telefonda Tehdit Ediyor

Cosmobet Para Odemeyip Telefonda Tehdit Ediyor

  1. Konu Bilgisi

    Merhabalar, Şu an incelediğiniz konu Cosmobet Para Odemeyip Telefonda Tehdit Ediyor , İncelediğiniz kategori Bahis Siteleri Şikayet , konuyu açan üye ozkan17 . , Görüntünme sayısı 727, Yanıtlanma sayısı 19 and reacted 1

  2. Kategori ismi

    Bahis Siteleri Şikayet

  3. Konuyu başlatan

    ozkan17

  4. , Son yazan üye

    Saltanat

  5. Başlangıç Tarihi

  6. Cevap

    19

  7. Okunma

    727

  8. İlk mesaj tepki derecesi

    1

  9. Actions
ozkan17

ozkan17

Üye
12 Haz 2017
644
220
Bugun öglen saatlerinde bundan 1 saat once kadar özel numaradan arandım. Arayan kişi cosmobet ile ileri geri şeyler yazdığımı bunun sonunun iyi olmayacağını söyledi. Kendisine karşındaki kişiyi tanımadan etmeden ne hakla tehdit ettiğini sordum cevap vermedi. Ben sadece bu forumda uye değilimki bir çok forumda üyeliğim var. Bunu da söyledim. Bundan sonra beni arayacaksanız benden çaldığınız parayı nasıl geri iade edebiliriz diye sormak için arayın özel numaradan da aramayın bir daha diye de belirttim. Eyvallah dedi kapattı. Adamlar hem dolandırıcı hemde tehdit ediyorlar.
Hem para odeme hem de sikayeti sil de :) neyse konuyu okuyan bi daha ara beni kalan parami odeyin ondan sonra beni tehddit edersiniz
Aranan olursa yemesin kimse bunlarin bos tatavasini,ayni konuyu diger forumlara da acicam herkes okusun
 
mykan

mykan

Üye
6 Kas 2018
307
94
Ne gunlere kaldik. Hem odeme yapma hemde telefonla ara. Cal center elemanidir o salla :)
 
emana22

emana22 

Tipster
T.C. Onaylı
13 Kas 2018
7,953
4,424
Beni de tehdit ettiler parayı neden ödemiyorsunuz dedim kanıtın var mı dedi zaten yasal degil ne kanıtı dedim gir sisteme kanıt orada zaten dedim tamam dedi yüzyuze göreceğiz dedi tamam dedim.parayı ödemezler dede ile olmadı bize sallamaya başladılar
 
xmen7772

xmen7772 

Üye
T.C. Onaylı
20 Kas 2018
12,349
7,606
yalova
Büyük harf kullanmanızı gerektirecek birşey yoktur. Lütfen bu şekilde yazmaya devam etmeyin.
Bugun öglen saatlerinde bundan 1 saat once kadar özel numaradan arandım. Arayan kişi cosmobet ile ileri geri şeyler yazdığımı bunun sonunun iyi olmayacağını söyledi. Kendisine karşındaki kişiyi tanımadan etmeden ne hakla tehdit ettiğini sordum cevap vermedi. Ben sadece bu forumda uye değilimki bir çok forumda üyeliğim var. Bunu da söyledim. Bundan sonra beni arayacaksanız benden çaldığınız parayı nasıl geri iade edebiliriz diye sormak için arayın özel numaradan da aramayın bir daha diye de belirttim. Eyvallah dedi kapattı. Adamlar hem dolandırıcı hemde tehdit ediyorlar.
Hem para odeme hem de sikayeti sil de :) neyse konuyu okuyan bi daha ara beni kalan parami odeyin ondan sonra beni tehddit edersiniz
Aranan olursa yemesin kimse bunlarin bos tatavasini,ayni konuyu diger forumlara da acicam herkes okusun
ARKADAŞLAR NEDEN HALA BU SİTEDE BAHİS YAPIYORSUNUZ GÜVENMİYORSANIZ YAPMAYIN BURADA BAS BAS BAĞIRIYORDU MİLLET PARAMI ÖDEMEDİLER DİYE İLK DEĞİLSİNİZ YANİ
 
ozkan17

ozkan17

Üye
12 Haz 2017
644
220
Yanlisin var ilkiz parasi kalan :)
O yuzden beni aradilar zaten
 
emana22

emana22 

Tipster
T.C. Onaylı
13 Kas 2018
7,953
4,424
ARKADAŞLAR NEDEN HALA BU SİTEDE BAHİS YAPIYORSUNUZ GÜVENMİYORSANIZ YAPMAYIN BURADA BAS BAS BAĞIRIYORDU MİLLET PARAMI ÖDEMEDİLER DİYE İLK DEĞİLSİNİZ YANİ
Sen çok geriden geliyorsun ☺Zaten bu para ödenmediği icin bas bas bağırmaya başladınız
 
xmen7772

xmen7772 

Üye
T.C. Onaylı
20 Kas 2018
12,349
7,606
yalova
Büyük harf kullanmanızı gerektirecek birşey yoktur. Lütfen bu şekilde yazmaya devam etmeyin.
Sen çok geriden geliyorsun ☺Zaten bu para ödenmediği icin bas bas bağırmaya başladınız
Bİ KERE BAS BAS BAĞIRAN BEN DEĞİLİM KARDEŞİM BU 1 İKİNCİSİ MAĞDUR OLAN SİZSENİZ VE ALAMADIYSANIZ PARANIZI BEN ÖZÜR DİLERİM ÇÜNKÜ BEN BU SİTEDE MAĞDUR OLANLAR VAR SİZDE DUYMADINIZMI HALA OYNUYORSUNUZ ANLAMINDA DİYE SÖYLEDİM .
 
cezalandirici

cezalandirici

Üye
26 Kas 2018
44
8
Ne siteymis arkadaş her cosmo cosmo goruyoruz oynamayin arkadaslar zaten para kazandik mi hepsi banliyor engelliyor parayida siliyor alt yapiya email atsakta fayda etmiyor sunu anliyorum sponsor site olacak ki hakkımızı arayalim
 
onurbey11

onurbey11

Üye
15 Eyl 2018
3,027
5,173
istanbul
Büyük harf kullanmanızı gerektirecek birşey yoktur. Lütfen bu şekilde yazmaya devam etmeyin.
KIMSE KIMSEYE TERS YAPMASIN BEYLER BIZ BIR AILEYIZ SAHIP CIKICAZ BIRBIRIMIZE

BU SEREFSIZLERIN SITESINDE ILK SORUNU YASAYAN BENDIM KONUYU ACTIM VE YATIRIMDA BULUNMAYIN ONU YAPMAYIN DEDIGIM ICIN BU IBISLER DEDEDEN BENIM ENGELLENMEMI ISTEYIP KONUNUN KAPATILMASI YONUNDE TALEPLERINI ILETMISLER

BAHISLOKAL YONETIMI SAGOLSUNLAR BENI DESTEKLEDILER SONRASINDA BU DURUMLAR ORTAYA CIKTI BEN KONUYU ACARKEN BILE SAGLAM SITE ODEMEM GELIYOR CART CURT LAFLAYANLAR OLDU ONDAN SONRA BU DURUM ONLARIN BASINADA GELDI. UYARIMI YAPMISTIM BEN SIZLERE KIMSENIN KOTULUGUNU ASLA VE ASLA ISTEMEMEKLE BIRLIKTE CEBIMDE OLDUKCA SIZINLE PAYLASMAKTAN GURUR DUYUYORUM...

NEYSE UZATMICAM BU IBNELER BENIDE ARADI OZEL NUMARADAN CART CURT SAYDIRDILAR KUFURLERI BENDE SAYDIRDIM SES KAYDINI ALDIM EGERKI SIZLERI ARAYAN OLURSA MUTLAKA SES KAYDINI ALIN... YARIN OBUR GUN BASINIZA GELIRSE BISEY SORUMLUSUDA COSMOBET DENEN ADİ BİR SİTEDİR.

YAKINDA GORUSECEGIZ DEDILER VE TELEFONU KAPATTILAR...

KENDI PARAMIZLA BIZI REZIL YAPIYOR BU TARZ SITELER CIDDEN CAN SIKICI DURUM

(ARARLARSA MUTLAKA SES KAYDINI ALIN)
 
Deligönlüm

Deligönlüm

Kayıtlı Üye
Üye
4 May 2018
954
625
Bugun öglen saatlerinde bundan 1 saat once kadar özel numaradan arandım. Arayan kişi cosmobet ile ileri geri şeyler yazdığımı bunun sonunun iyi olmayacağını söyledi. Kendisine karşındaki kişiyi tanımadan etmeden ne hakla tehdit ettiğini sordum cevap vermedi. Ben sadece bu forumda uye değilimki bir çok forumda üyeliğim var. Bunu da söyledim. Bundan sonra beni arayacaksanız benden çaldığınız parayı nasıl geri iade edebiliriz diye sormak için arayın özel numaradan da aramayın bir daha diye de belirttim. Eyvallah dedi kapattı. Adamlar hem dolandırıcı hemde tehdit ediyorlar.
Hem para odeme hem de sikayeti sil de :) neyse konuyu okuyan bi daha ara beni kalan parami odeyin ondan sonra beni tehddit edersiniz
Aranan olursa yemesin kimse bunlarin bos tatavasini,ayni konuyu diger forumlara da acicam herkes okusun
Şu Kadarını Söylicem Anlayana bu sözüm
Şu Alemde Neler Gördüm Neler
Lakin Kumar borcu Namus borcudur
Ödeme yapmıyolarsa Demekki Rajon bilmezler Namuzsuzlar
Sen takma Kafana kardeşim Kimse Kimseye
Hiç bir Skm yapamaz.şerefsiz köpekler
 
Deligönlüm

Deligönlüm

Kayıtlı Üye
Üye
4 May 2018
954
625
Silahla kapınamı dayanacaklar yaparlarsa öyle bir şey onlardan önce davran sık kafalarına nefsi müdafaya getir
 
ozkan17

ozkan17

Üye
12 Haz 2017
644
220
Sorun yok @Deligönlüm call center personeli arayan zaten :)
Emniyet gelicek diyo bi de
"Valla mi dedim yasa dışı site hakkinda forumda yorum yapmaktan mi alacakmis" diyincr sustu. Kufre bile gerek kalmadi :)
Onlar bu mesajlari da okuyo ve ben israrla tum forumlarda yazicam. Sadece burasi değil
 
saheser54

saheser54

Üye
11 Kas 2018
5,249
1,944
Acik adresimi yazim gel deseydin ya
 
Felicilianolopez

Felicilianolopez 

Üye
T.C. Onaylı
9 Oca 2019
5,916
2,324
Bu büro 13K bakiyemi yoktan yere sildi.Herşey elimde kanıtlı belgeli. Yardım edebilecek birileri yok mu arkadaşlar?
Başkan biz o burodan zor. Kurtulduk
Geçmiş olsun direk altyapısını na Şikayetvar a birde twiiterda para kurtaran bazı gruplar var oraya danış belli komisyon kesip yardımcı olurlar bu forumla bağlantısı yok yani
 
M

mahsunişerif

Üye
6 Şub 2019
16
14
Hocam çok sağol. şikayetvara yazdım, büro orada da kaale almadı, altyapısı ilglenmiyor diyorlardı varsa onada yazayım. Twitterdaki gruplardanda haberim yok. Komisyonada razıyım 13,700k silinmiş mecburen veririm komisyon yeterki yardımcı olabilecek birileri çıksın
 
Saltanat

Saltanat

20 Oca 2019
184
23
Bu site benide tehdit etmişlerdi, bende baya bir küfür ettim , kapattım yüzlerine telefonu, cepbankimi calmislardi siz bizim kim olduğumuzu biliyor musunuz tarzı şeyler söyledi, evet dedim devletten heran kaçan zavallı bir adamsın sen dedim:) sonra baktım tuhaf tuhaf konuşuyor ,biraz ağzımı bozdum kapattım telefonu, twiterdan sikayetar.com her yerden düzenli olarak halada yazıyorum..
 

Giriş Yap Yada Üye Ol

Şifrenizi mi unuttunuz?
Üye değil misiniz?

Tahmin Ligi Yorumlar

Genel Liderlik Durumu / Avrupa Ligleri 1. Hafta Tahmin

Etkinlik
Majör Futbol Tahmin Ligi
Sport
Bahislokal Futbol Tahmin Ligi
Season
2019/2020
  1. Lider sıralaması henüz oluşmadı.
Yukarı