• Bu bilgi paylaşım bahis forum sitesinde T.C.K. 7258 sayılı kanunun 5. Maddesi gereğince kesinlikle yasadışı bahis oynatılmasına izin verilmemektedir. Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre üyeler yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.

    Skype üzerinden sizlerle bahislokal forum adına reklam için iletişime geçtiğini iddia eden şahıslara itibar etmeyiniz, dolandırıcılık faaliyetlerine karşı dikkatli olunuz. Forum ile güvenli iletişime geçmek için buraya tıklayınız.

Beyler Bi Bakın

  • Konuyu başlatan Razor 
  • Başlangıç tarihi
Razor

Razor 

Veteran
Master
Onaylı
9 Kas 2018
9,786
10,533
Ankara
Selamın aleyküm herkese
Foruma üyeliğim çok olmadı ama genel olarak ( bugün hariç ) güzel bi ortam , sohbet ve kardeşlik var . Yarın 1072 km'lik bi yolculuğa çıkıcam en uzun deplasmanım :sneaky: Nasipse pazar günü kızı alıcaz . Hepinizden şans diliyorum . İhtiyacım olacak çünkü ;)
Umarım rahmetli kemal sunalın dediği gibi " Çiçeğimle çukulatımı geri verin o zaman " demeden dönerim :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Muhtemelen 2-3 gün pek aktif olamam ama ara ara giricem . Hepinize bahislerinizde bol şanslar
İyi akşamlar , sağlıcakla kalın ...
 
Son düzenleme:

EN BEĞENİLEN 1 YANIT

Razor

Razor 

Veteran
Master
Onaylı
9 Kas 2018
9,786
10,533
Ankara
Hayırlı olsun kardeşim.
Sen burayi dert etme . Iyi yolculuklar . Almadan gelmeyin haydi :):)
Allah tamamına erdırsın devamında da huzurlu bı bırlıktelık olsun ınsallah kardesım
Hadi bakalım ben yıllaar önce aldım sakin ol heyecan yapma :D
Kardeşim

Hayatta herşey gönlüne göre olsun kazasız belasız git gel, gelirken de inşallah elin boş gelmez kızı alırsın ;)
O kızı alırız vermezlerse kaçırırız rahat ol sen
Gönlünce olsun kardeşim. Allahın emri peygamberin kavliyle olsun...amma ve lakin...........anladın sen onu
Hayirlisi Olsun be gülüm :)

Hepinize çook teşekkürler arkadaşlar ;)
 
JackRabbits

JackRabbits 

Üye
Onaylı
11 Kas 2018
12,403
6,766
Kaybettiği şansını arıyor
Selamın aleyküm herkese
Foruma üyeliğim çok olmadı ama genel olarak ( bugün hariç ) güzel bi ortam , sohbet ve kardeşlik var . Yarın 1072 km'lik bi yolculuğa çıkıcam en uzun deplasmanım :sneaky: Nasipse pazar günü kızı alıcaz . Hepinizden şans diliyorum . İhtiyacım olacak çünkü ;)
Umarım rahmetli kemal sunalın dediği gibi " Çiçeğimle çukulatımı geri verin o zaman " demeden dönerim :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Muhtemelen 2-3 aktif olamam ama ara ara giricem . Hepinize bahislerinizde bol şanslar
İyi akşamlar , sağlıcakla kalın ...
Hayırlı olsun kardeşim.
 
mosquitos42

mosquitos42 

Moderatör
Onaylı
11 Eki 2018
13,691
9,224
İstanbul
Selamın aleyküm herkese
Foruma üyeliğim çok olmadı ama genel olarak ( bugün hariç ) güzel bi ortam , sohbet ve kardeşlik var . Yarın 1072 km'lik bi yolculuğa çıkıcam en uzun deplasmanım :sneaky: Nasipse pazar günü kızı alıcaz . Hepinizden şans diliyorum . İhtiyacım olacak çünkü ;)
Umarım rahmetli kemal sunalın dediği gibi " Çiçeğimle çukulatımı geri verin o zaman " demeden dönerim :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Muhtemelen 2-3 aktif olamam ama ara ara giricem . Hepinize bahislerinizde bol şanslar
İyi akşamlar , sağlıcakla kalın ...
Sen burayi dert etme . Iyi yolculuklar . Almadan gelmeyin haydi :) :)
 
N

Nurullah65

Üye
28 Eki 2018
2,575
838
Allah tamamına erdırsın devamında da huzurlu bı bırlıktelık olsun ınsallah kardesım
 
asdrepli1

asdrepli1

Üye
2 Ara 2018
402
134
Hadi bakalım ben yıllaar önce aldım sakin ol heyecan yapma :D
 
Cazzy07

Cazzy07 

Üye
Onaylı
3 Kas 2018
1,911
748
Selamın aleyküm herkese
Foruma üyeliğim çok olmadı ama genel olarak ( bugün hariç ) güzel bi ortam , sohbet ve kardeşlik var . Yarın 1072 km'lik bi yolculuğa çıkıcam en uzun deplasmanım :sneaky: Nasipse pazar günü kızı alıcaz . Hepinizden şans diliyorum . İhtiyacım olacak çünkü ;)
Umarım rahmetli kemal sunalın dediği gibi " Çiçeğimle çukulatımı geri verin o zaman " demeden dönerim :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Muhtemelen 2-3 aktif olamam ama ara ara giricem . Hepinize bahislerinizde bol şanslar
İyi akşamlar , sağlıcakla kalın ...
Kardeşim

Hayatta herşey gönlüne göre olsun kazasız belasız git gel, gelirken de inşallah elin boş gelmez kızı alırsın ;)
 
acarbey02400

acarbey02400 

Ver Won ver
Tipster
Onaylı
3 Ara 2018
9,541
5,459
Selamın aleyküm herkese
Foruma üyeliğim çok olmadı ama genel olarak ( bugün hariç ) güzel bi ortam , sohbet ve kardeşlik var . Yarın 1072 km'lik bi yolculuğa çıkıcam en uzun deplasmanım :sneaky: Nasipse pazar günü kızı alıcaz . Hepinizden şans diliyorum . İhtiyacım olacak çünkü ;)
Umarım rahmetli kemal sunalın dediği gibi " Çiçeğimle çukulatımı geri verin o zaman " demeden dönerim :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Muhtemelen 2-3 aktif olamam ama ara ara giricem . Hepinize bahislerinizde bol şanslar
İyi akşamlar , sağlıcakla kalın ...
O kızı alırız vermezlerse kaçırırız rahat ol sen
 
suat1027

suat1027

Üye
27 Eki 2018
2,256
2,155
Selamın aleyküm herkese
Foruma üyeliğim çok olmadı ama genel olarak ( bugün hariç ) güzel bi ortam , sohbet ve kardeşlik var . Yarın 1072 km'lik bi yolculuğa çıkıcam en uzun deplasmanım :sneaky: Nasipse pazar günü kızı alıcaz . Hepinizden şans diliyorum . İhtiyacım olacak çünkü ;)
Umarım rahmetli kemal sunalın dediği gibi " Çiçeğimle çukulatımı geri verin o zaman " demeden dönerim :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Muhtemelen 2-3 aktif olamam ama ara ara giricem . Hepinize bahislerinizde bol şanslar
İyi akşamlar , sağlıcakla kalın ...
hayirli olsun eger verirlerse kizi insalh verirler bi daha oynama bahis falan bence hayatina bak
 
adsizzz

adsizzz

Üye
24 Kas 2018
1,614
608
Selamın aleyküm herkese
Foruma üyeliğim çok olmadı ama genel olarak ( bugün hariç ) güzel bi ortam , sohbet ve kardeşlik var . Yarın 1072 km'lik bi yolculuğa çıkıcam en uzun deplasmanım :sneaky: Nasipse pazar günü kızı alıcaz . Hepinizden şans diliyorum . İhtiyacım olacak çünkü ;)
Umarım rahmetli kemal sunalın dediği gibi " Çiçeğimle çukulatımı geri verin o zaman " demeden dönerim :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Muhtemelen 2-3 aktif olamam ama ara ara giricem . Hepinize bahislerinizde bol şanslar
İyi akşamlar , sağlıcakla kalın ...
Gönlünce olsun kardeşim. Allahın emri peygamberin kavliyle olsun...amma ve lakin...........anladın sen onu
 
QumarBaz

QumarBaz

Üye
23 Ağu 2018
405
285
Capadocia
Selamın aleyküm herkese
Foruma üyeliğim çok olmadı ama genel olarak ( bugün hariç ) güzel bi ortam , sohbet ve kardeşlik var . Yarın 1072 km'lik bi yolculuğa çıkıcam en uzun deplasmanım :sneaky: Nasipse pazar günü kızı alıcaz . Hepinizden şans diliyorum . İhtiyacım olacak çünkü ;)
Umarım rahmetli kemal sunalın dediği gibi " Çiçeğimle çukulatımı geri verin o zaman " demeden dönerim :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Muhtemelen 2-3 aktif olamam ama ara ara giricem . Hepinize bahislerinizde bol şanslar
İyi akşamlar , sağlıcakla kalın ...
Hayirlisi Olsun be gülüm :)
 
Razor

Razor 

Veteran
Master
Onaylı
9 Kas 2018
9,786
10,533
Ankara
hayirli olsun eger verirlerse kizi insalh verirler bi daha oynama bahis falan bence hayatina bak
Önceden isteyerek oynuyodum bu mereti artık mecburiyet olmuş gibi işten eve gelir gelmez deposit deposit deposit hay depositi batsın diyemiyorum . Kârdayım diyende yalan söyler kasa kazanır her zaman benim görüşüm . İnş bırakabiliriz hepimiz ama çok zor
 
Razor

Razor 

Veteran
Master
Onaylı
9 Kas 2018
9,786
10,533
Ankara
Hayırlı olsun kardeşim.
Sen burayi dert etme . Iyi yolculuklar . Almadan gelmeyin haydi :):)
Allah tamamına erdırsın devamında da huzurlu bı bırlıktelık olsun ınsallah kardesım
Hadi bakalım ben yıllaar önce aldım sakin ol heyecan yapma :D
Kardeşim

Hayatta herşey gönlüne göre olsun kazasız belasız git gel, gelirken de inşallah elin boş gelmez kızı alırsın ;)
O kızı alırız vermezlerse kaçırırız rahat ol sen
Gönlünce olsun kardeşim. Allahın emri peygamberin kavliyle olsun...amma ve lakin...........anladın sen onu
Hayirlisi Olsun be gülüm :)

Hepinize çook teşekkürler arkadaşlar ;)
 
suat1027

suat1027

Üye
27 Eki 2018
2,256
2,155
Önceden isteyerek oynuyodum bu mereti artık mecburiyet olmuş gibi işten eve gelir gelmez deposit deposit deposit hay depositi batsın diyemiyorum . Kârdayım diyende yalan söyler kasa kazanır her zaman benim görüşüm . İnş bırakabiliriz hepimiz ama çok zor
Ailene sadik olursan birakirsin hadi insslah diyelim
 
Bahislokal

Bahislokal 

Admin
Onaylı
5 Ocak 2018
6,463
16,673
Hollanda
Tebrik Eederim. Umarım herşey gönlünce olur ve mutlulukla son bulur.
 

24,139

Konular

581,166

Mesajlar

12,054

Kullanıcılar

Brusli73

Son Üye

Ayın Liderleri

  • Brave Heart
    1,054 bu ay mesaj attı
  • Emergency
    661 bu ay mesaj attı
  • benmet18
    605 bu ay mesaj attı
  • UPPERCUT
    589 bu ay mesaj attı
  • Lutonbaşkanı
    586 bu ay mesaj attı
Üst Alt