• Bu bilgi paylaşım bahis forum sitesinde T.C.K. 7258 sayılı kanunun 5. Maddesi gereğince kesinlikle yasadışı bahis oynatılmasına izin verilmemektedir. Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre üyeler yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.

    Skype üzerinden sizlerle bahislokal forum adına reklam için iletişime geçtiğini iddia eden şahıslara itibar etmeyiniz, dolandırıcılık faaliyetlerine karşı dikkatli olunuz. Forum ile güvenli iletişime geçmek için buraya tıklayınız.

Şikayet Betxbahis Bakiyemi Silip Hesabımı Kapattı

R10BAS

Üye
17 Ara 2018
22
4
Merhaba arkadaşlar kolay gelsin betxbahis denilen site bakiyeleri sıfırlayıp hesap kapatıyor bu siteden oynamayın bonuslara aldanıp kaydolduk 7000 tl benim arkadaşımın 1200 tl sini vermediler.

Hesaplarına para yatırken sıkıntı yok ama para çekmek isteyince hesaplarında sıkıntı oldugunu söleyip resmen alay ediyolar.

BENİM PARAM KALDI SİZİN PARANIZ KALMASIN UZAK DURUN Şikayetvar.com a bakarsanız zaten görürüsünüz.
 

SkunkX

Üye
10 Ara 2018
200
241
Monte Carlo
Merhaba arkadaşlar kolay gelsin betxbahis denilen site bakiyeleri sıfırlayıp hesap kapatıyor bu siteden oynamayın bonuslara aldanıp kaydolduk 7000 tl benim arkadaşımın 1200 tl sini vermediler.

Hesaplarına para yatırken sıkıntı yok ama para çekmek isteyince hesaplarında sıkıntı oldugunu söleyip resmen alay ediyolar.

BENİM PARAM KALDI SİZİN PARANIZ KALMASIN UZAK DURUN Şikayetvar.com a bakarsanız zaten görürüsünüz.

Kanıt döküman sunmanız gerekli bilginize
 

R10BAS

Üye
17 Ara 2018
22
4
1545052914393.png
1545052935780.png
1545052951358.png
 

R10BAS

Üye
17 Ara 2018
22
4
Durmadan oyaladılar oyaladılar en son çekim işlemlerini yapamazsınız dediler sitede güncelleme var dediler en sonra site el değişti dediler herşeyleri yalan olmuş

Şikayet vardan bakarsanız hergun 10 larca şikayet açılıyor : https://www.sikayetvar.com/betxbahis1com/
 

R10BAS

Üye
17 Ara 2018
22
4
eyw hocam kimse para yatırmasın bu dandik siteye yazık emegimizden olduk giden parada değilim
 
26 Kas 2018
44
7
Yönetim ne alaka bu oyunculari baglarmi ki ödeme yapmamak icin bahaneye bak yazik olmuş kardesim sponsor sitelerde oynayiniz gecmis olsun
 

mosquitos42

Moderatör
Onaylı
11 Eki 2018
14,494
12,558
İstanbul
Bir zamanlar odemee konusunda cok iyi bir siteydi. 3.4 kere cekim yapmisiligim var. Para suyunu çekince değiştiler . Allah tan denk gelmedim o döneme
 

R10BAS

Üye
17 Ara 2018
22
4
kardeşim ben bu siteden 1.5 yıldır oynuyorum 3 aydır azıtttılar 5 dk da yatırdıklarıda oluyordu 3 saatte ama 1.5 2 aydır hep bir yalan dolan peşindeler şiimdide site el değişti deyip paramızın üstüne kondular :) giden paraya yanmıyorum bunların ben acizliğine acıoyurm
 

mosquitos42

Moderatör
Onaylı
11 Eki 2018
14,494
12,558
İstanbul
kardeşim ben bu siteden 1.5 yıldır oynuyorum 3 aydır azıtttılar 5 dk da yatırdıklarıda oluyordu 3 saatte ama 1.5 2 aydır hep bir yalan dolan peşindeler şiimdide site el değişti deyip paramızın üstüne kondular :) giden paraya yanmıyorum bunların ben acizliğine acıoyurm
Aynen oyle onceden sorunlari yoktu. Sonradan bozdular . Yapacak birsey yok . Gecmis olsun
 

zanzibar77

Üye
Onaylı
20 Kas 2018
21,159
14,899
77
KARDEŞİM 7000 TL NEDEN BIRAKIYORSUNKİ SİTEDE 2000 OLUNCA ÇEK HEMEN 1000 OLUNCA ÇEKİN BIRAKMAYIN
 

R10BAS

Üye
17 Ara 2018
22
4
bak kardeşim 2000 tl çek diyorsunda bu sitede paramız kaldı çekemıyoruz kupon yaptık kupon o kadar verdi :) ben anlamıyorum zaten neye hangi siteye inanacagımızı sasırdık:)
 

R10BAS

Üye
17 Ara 2018
22
4
kardeim benım :) 250 tl de kaldı 7000 tl de kaldı ? kalan kaldı anlayacagın 250 70000 10 bin farkedermi dolandıcı site baskalarının parası kalmasın diye burada reklam ediyoruz :) yok inanmıyorsan dahada git canlı desteğine baglan sor şikayetvar.com dan bak ne diyelim yok diyosanda yatır oyna bide sen . ...
 

Joga Bonito

Üye
Onaylı
20 Eki 2018
3,076
3,024
Ufukta bir yerde
ya hem 7000 bin aklıp hem 250 nasıl kalıyor.açıklarmısın :)
birisi kaldığı zaman içerde kalan poara varken bidahamı yatırıyorsun çözemedim şimdi

ha benide bağlamaz merakımdan soruyorum
 

R10BAS

Üye
17 Ara 2018
22
4
:) Kardeş sitenin elemanı gibi geldın savunuyosun resmen siteyi ? bağlamaz diyorsun konutyu adam gibi okusan anlarsın arkadaşla benım param kaldı ben arkadaşın ekran fotolarını attım buraya ? benım ekran fotolarımı atmadım .
 

1.000 TL Ödüllü Sanal Tahmin Etkinliği

Etkinlik
Bahispub
Sport
Futbol
Season
2020/2021
  1. 1220.00
    Doğru Tahmin: 122 out of 203
  2. 1200.00
    Doğru Tahmin: 120 out of 203
  3. 1190.00
    Doğru Tahmin: 119 out of 203
  4. 1090.00
    Doğru Tahmin: 109 out of 203
  5. 1050.00
    Doğru Tahmin: 105 out of 203
  6. 1020.00
    Doğru Tahmin: 102 out of 203
  7. 1010.00
    Doğru Tahmin: 101 out of 203
  8. 950.00
    Doğru Tahmin: 95 out of 203
  9. 940.00
    Doğru Tahmin: 94 out of 203
  10. 860.00
    Doğru Tahmin: 86 out of 203

Kullanıcı Bul

Üst