• Bu bilgi paylaşım bahis forum sitesinde T.C.K. 7258 sayılı kanunun 5. Maddesi gereğince kesinlikle yasadışı bahis oynatılmasına izin verilmemektedir. Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre üyeler yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.

    Skype üzerinden sizlerle bahislokal forum adına reklam için iletişime geçtiğini iddia eden şahıslara itibar etmeyiniz, dolandırıcılık faaliyetlerine karşı dikkatli olunuz. Forum ile güvenli iletişime geçmek için buraya tıklayınız.

Basketbol Bilen Bakabilir Mi?

  • Konuyu başlatan Nurullah65
  • Başlangıç tarihi
N

Nurullah65

Üye
28 Eki 2018
2,575
838
Arkadaslar bilgisi olan cevap yazabilir mi basketbol da alt ust oynarken üç secenek varsır bazı sıtelerde lucybette mesele
Konuyu anlatıyorum örneğin üst42) kesin(42) alt(42) seceneklerınden alt(42) oynarsam ve perıyot 42 sayı ila biterse ne olur?
ben bılıyorum ama sıte sacmalıyor bin bilirsen bir bilene sor demişler site ille kayıp diyor dogrusunu bılen yazsın bı zahmet
 

EN BEĞENİLEN 1 YANIT

P

panalopa 

Üye
Onaylı
24 Eki 2018
2,834
1,006
Kesin bahisleri atılan toplam sayıyı gösterir yani 42 alt; 42 den az sayı çıkacak. Kesin 42; Tam 42 sayı olacak, 42 üst; 42 den fazla sayı olacak şeklindedir..
 
gknshn88

gknshn88 

Üye
Onaylı
28 Eki 2018
3,185
2,251
Arkadaslar bilgisi olan cevap yazabilir mi basketbol da alt ust oynarken üç secenek varsır bazı sıtelerde lucybette mesele
Konuyu anlatıyorum örneğin üst42) kesin(42) alt(42) seceneklerınden alt(42) oynarsam ve perıyot 42 sayı ila biterse ne olur?
ben bılıyorum ama sıte sacmalıyor bin bilirsen bir bilene sor demişler site ille kayıp diyor dogrusunu bılen yazsın bı zahmet
arada virgül yoksa iadedir 43,5 44,5 falan iade olur yani ben myle biliyorum ne saçma bahismiş ya o :D
 
N

Nurullah65

Üye
28 Eki 2018
2,575
838
42 sayı ile biterse ( kesin 42) bahis seçeneğine bahis aldıysan kazanırsın , Diğer seçenekler kaybeder
nasıl kayıp eder emınmısın zaten ıkı ıhtımallı olarak41.5 var seceneklerde ıkılı ıhtımal dedıgın gıbı olsa 42 alt anlamsız olur
 
N

Nurullah65

Üye
28 Eki 2018
2,575
838
nasıl kayıp eder emınmısın zaten ıkı ıhtımallı olarak41.5 var seceneklerde ıkılı ıhtımal dedıgın gıbı olsa 42 alt anlamsız olur
hani futbolda 3 gol alırız parantez ıcınde 3 gelırse gerı ıadedır ya buda oyle aslında
 
steekjol

steekjol

Üye
29 Haz 2018
457
188
3 seçenekte 41 sayı ve daha altı kazanır, 42 sayı ve üstü olursa kupon kaybeder, 2 seçenekte 42 oynarsan tam 42 sayı çıkarsa iade olur
 
JackRabbits

JackRabbits 

Üye
Onaylı
11 Kas 2018
12,426
6,775
Kaybettiği şansını arıyor
Yav beyler iade yok 42 tamda kesin 42 harici diğer alt üst kaybeder basketbol bahisi oynamamışsınız hiç aklını karıştırmayın adamın sonra gdp oynucak 42 biticek
 
QumarBaz

QumarBaz

Üye
23 Ağu 2018
405
285
Capadocia
Arkadaslar bilgisi olan cevap yazabilir mi basketbol da alt ust oynarken üç secenek varsır bazı sıtelerde lucybette mesele
Konuyu anlatıyorum örneğin üst42) kesin(42) alt(42) seceneklerınden alt(42) oynarsam ve perıyot 42 sayı ila biterse ne olur?
ben bılıyorum ama sıte sacmalıyor bin bilirsen bir bilene sor demişler site ille kayıp diyor dogrusunu bılen yazsın bı zahmet
42alt Oynamissan ve 42 Sayi Olmuşsa Kazanamazsin Kayipta Yaşamazsin. İADE Olur.
 
N

Nurullah65

Üye
28 Eki 2018
2,575
838
42alt Oynamissan ve 42 Sayi Olmuşsa Kazanamazsin Kayipta Yaşamazsin. İADE Olur.
bende oyle dıyorum zaten ama sıtenın canlı destegınde kı kısıyı gormen lazım herseyı dort dortluk bılıyrmus gıbı davranması falan delı ettı benı tskler
 
suat1027

suat1027

Üye
27 Eki 2018
2,256
2,155
bende oyle dıyorum zaten ama sıtenın canlı destegınde kı kısıyı gormen lazım herseyı dort dortluk bılıyrmus gıbı davranması falan delı ettı benı tskler
Öyle degil maalesef 42 sayi ciktiysa 42 kesin kazanir sadece bu bahisdte iade yoktur
 
P

panalopa 

Üye
Onaylı
24 Eki 2018
2,834
1,006
Kesin bahisleri atılan toplam sayıyı gösterir yani 42 alt; 42 den az sayı çıkacak. Kesin 42; Tam 42 sayı olacak, 42 üst; 42 den fazla sayı olacak şeklindedir..
 
P

panalopa 

Üye
Onaylı
24 Eki 2018
2,834
1,006
Dostum aslında kayıp edip etmediğini orandan da anlayabilirsin. Zira kesin 42 bahisine verilen oran kaç bakar mısın eğer yüksek bir oransa bu seçenek dışındaki seçeneklerde kaybedersin..
 
K

klas53 

Üye
Onaylı
28 Eki 2018
1,931
895
Okudugunu anlayamayan bahiste kaybedince siteler hakkinda bos yorum.yapiyor...kaybettin kardesim.nokta
 

Forum İstatistikleri

Konular
24,209
Mesajlar
581,740
Kullanıcılar
12,074
Son Üye
Kvh5959

Kullanıcı Bul

Ayın Liderleri

  • Brave Heart
    1,062 bu ay mesaj attı
  • Emergency
    665 bu ay mesaj attı
  • UPPERCUT
    620 bu ay mesaj attı
  • benmet18
    610 bu ay mesaj attı
  • Lutonbaşkanı
    589 bu ay mesaj attı
Üst